Nauczyciele: mgr Agnieszka Kubat, mgr Kamila Olszak
| 
 Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3- letnich  | 
|
| 
 630 - 800  | 
 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe.  | 
| 
 800 –815  | 
 Zabawy służące rozwijaniu zainteresowań dzieci. Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe. Praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi. Ćwiczenia poranne.  | 
| 
 815–830  | 
 Prace porządkowe. Przygotowanie do śniadania (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe).  | 
| 
 830–900  | 
 Śniadanie - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. Czynności porządkowe po śniadaniu.  | 
| 
 900 -1145  | 
 Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane, prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka). Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia gimnastyczne, język angielski. Zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej (zajęcia dla dzieci objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną, m.in. z opinią, orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej). Zajęcia logopedyczne. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. J. angielski 
  | 
| 
 1145–1200  | 
 Przygotowanie do obiadu (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe).  | 
| 
 1200–1230  | 
 Obiad.Doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków  
 Czynności porządkowe po obiedzie.Doskonalenie samodzielności w czynnościach higienicznychi korzystania z toalety.  | 
| 
 1230–1415  | 
 Odpoczynek poobiedni – słuchanie bajek / muzyki relaksacyjnej.  | 
| 
 1415–1500  | 
 Przygotowanie do podwieczorku(m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe). Podwieczorek. Zabawy dowolne. Rozchodzenie się dzieci.  | 
| 
 1500–1630  | 
 Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; prace porządkowe w kącikach tematycznych. Słuchanie opowiadań/bajek nauczyciela. Zabawy dowolne na świeżym powietrzu (plac zabaw/ogród przedszkolny). Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Prace porządkowe w sali . Rozchodzenie się dzieci.  | 
Realizacja podstawy programowej 8:00 - 13:00