Nauczyciele: mgr Agnieszka Kubat, mgr Kamila Olszak

Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3- letnich

630 - 800

Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe.

800 –815

Zabawy służące rozwijaniu zainteresowań dzieci. Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe.

Praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi. Ćwiczenia poranne.

815–830

Prace porządkowe. Przygotowanie do śniadania (m.in.: czynności

higieniczne, samoobsługowe, porządkowe).

830–900

Śniadanie - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole.

Czynności porządkowe po śniadaniu.

900 -1145

Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane, prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka).

Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela.

Ćwiczenia gimnastyczne, język angielski. Zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej (zajęcia dla dzieci objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną, m.in. z opinią, orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej). Zajęcia logopedyczne. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.

J. angielski

  • Wtorek   11:30 - 11:45
  • Czwartek 11:30 - 11:45

1145–1200

Przygotowanie do obiadu (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe).

1200–1230

Obiad.Doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków
i kulturalnego zachowania przy stole.

 

Czynności porządkowe po obiedzie.Doskonalenie samodzielności w czynnościach higienicznychi korzystania z toalety.

1230–1415

Odpoczynek poobiedni – słuchanie bajek / muzyki relaksacyjnej.

1415–1500

Przygotowanie do podwieczorku(m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe).

Podwieczorek.

Zabawy dowolne. Rozchodzenie się dzieci.

1500–1630

Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; prace porządkowe w kącikach tematycznych.

Słuchanie opowiadań/bajek nauczyciela.

Zabawy dowolne na świeżym powietrzu (plac zabaw/ogród przedszkolny).

Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach.

Prace porządkowe w sali . Rozchodzenie się dzieci.

Realizacja podstawy programowej 8:00 - 13:00