Nauczyciel: mgr Monika Lichaczewska, mgr Małgorzata Korzeniowska
| 
 Ramowy rozkład dnia dla dzieci 6 – letnich  | 
|
| 
 630 –800  | 
 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka),   | 
| 
 800 – 830 
  | 
 Zabawy służące rozwijaniu zainteresowań dzieci. Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe. Praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi. Ćwiczenia poranne. Prace porządkowe. Przygotowanie do śniadania (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów).  | 
| 
 830 – 900 
  | 
 Śniadanie - Doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. Czynności porządkowe po śniadaniu.  | 
| 
 900– 1130  | 
 Zajęcia edukacyjne wynikające z realizacji podstawy programowej w sali i na powietrzu, kierowane i niekierowane, prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka). Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia gimnastyczne, język angielski. Zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej (zajęcia dla dzieci objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną, m.in. z opinią, orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej). Zajęcia logopedyczne. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. Poniedziałek: j. angielski – 1000 – 1030 Środa: j. angielski – 1000 - 1030 Wtorek: religia – 900 – 930 Czwartek religia – 900 - 930  | 
| 
 1100– 1130  | 
 Przygotowanie do obiadu (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów).  | 
| 
 1130– 1200 
 
 
  | 
 Obiad. Czynności porządkowe po obiedzie.  | 
| 
 1200 – 1400 
 
  | 
 Odpoczynek poobiedni – słuchanie bajek / muzyki relaksacyjnej. Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci. Praca indywidualna. Zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat. Utrwalanie poznanych wierszy i piosenek.  Zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy w teatr, prace nauczyciela  | 
| 
 1400– 1430 
 
  | 
 Przygotowanie do podwieczorku (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów). Podwieczorek.  | 
| 
 1430– 1630 
 
  | 
 Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; prace porządkowe w kącikach tematycznych. Słuchanie opowiadań/bajek nauczyciela. Zabawy dowolne na świeżym powietrzu (plac zabaw/ogród przedszkolny). Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Prace porządkowe w sali i w półkach indywidualnych. Rozchodzenie się dzieci.  | 
Realizacja podstawy programowej 8:00 - 13:30