Nauczyciele: mgr Monika Litwin
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5 i 6 – letnich
| 
 6:00-8:00  | 
 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe.  | 
| 
 8:00-9:00  | 
 Zabawy służące rozwijaniu zainteresowań dzieci w tym czytaniem, liczeniem i pisaniem. Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe. Praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi. Ćwiczenia poranne. Religia wtorek 8:00-8:30, czwartek 08:00-08:30 Prace porządkowe. Przygotowanie do śniadania (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów).  | 
| 
 9:00-9:30  | 
 Śniadanie - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. Czynności porządkowe po śniadaniu.  | 
| 
 9:30-11:30  | 
 Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane, prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka). Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia gimnastyczne. Zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej (zajęcia dla dzieci objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną, m.in. z opinią, orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej). Zajęcia logopedyczne. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. Zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu. Język angielski poniedziałek i środa 11:00-11:30  | 
| 
 12:00-12:30  | 
 Przygotowanie do obiadu (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów).  | 
| 
 12:30-13:30  | 
 Obiad. Czynności porządkowe po obiedzie.  | 
| 
 13:15-14:30  | 
 Odpoczynek poobiedni – słuchanie bajek / muzyki relaksacyjnej. Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci. Praca indywidualna. Zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat. Utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy w teatr, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym. Zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu.  | 
| 
 14:30-15:00  | 
 Przygotowanie do podwieczorku (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów).  | 
| 
 15:00-16:30  | 
 Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; prace porządkowe w kącikach tematycznych. Słuchanie opowiadań/bajek czytanych przez nauczyciela. Zabawy dowolne na świeżym powietrzu (plac zabaw/ogród przedszkolny). Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Prace porządkowe w sali i w półkach indywidualnych. Rozchodzenie się dzieci.  | 
Realizacja podstawy programowej 8:00 - 13:30