Nauczyciele: Edyta Konieczna, mgr Ewelina Wilkos
| 
 Ramowy rozkład dnia dla dzieci 6-letnich  | 
|
| 
 630 – 800  | 
 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe.  | 
| 
 800 –900  | 
 Zabawy służące rozwijaniu zainteresowań dzieci/Ćwiczenia poranne. Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe. Praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi. Ćwiczenia poranne. Prace porządkowe. Przygotowanie do śniadania (m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów). Religia - wtorki i czwartki - godz. 830 - 900  | 
| 
 900– 930  | 
 Śniadanie. Doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole. Czynności porządkowe po śniadaniu.  | 
| 
 930 – 1230  | 
 Realizacja podstawy programowej. Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane, prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania  Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia gimnastyczne i język angielski. Zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej (zajęcia dla dzieci objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną, m.in. z opinią, orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej). Zajęcia logopedyczne. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. J. angielski – poniedziałek i środa - godz.1030 – 1100  | 
| 
 1230 – 1235  | 
 Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów.  | 
| 
 1235 – 1305  | 
 Obiad. Doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków i kulturalnego zachowania przy stole.  | 
| 
 1305-1430  | 
 Odpoczynek poobiedni/ Zabawy dydaktyczne. Słuchanie bajek / muzyki relaksacyjnej. Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci. Praca indywidualna. Zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat. Utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy w teatr, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym. Zabawy ruchowe z określonym elementem ruchu.  | 
| 
 1430 – 1500  | 
 Przygotowanie do podwieczorku/Podwieczorek. Czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe. Podwieczorek.  | 
| 
 1500 – 1630  | 
 Zabawy dowolne/Rozchodzenie się dzieci. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; prace porządkowe w kącikach tematycznych. Słuchanie opowiadań/bajek nauczyciela. Zabawy dowolne na świeżym powietrzu (plac zabaw/ogród przedszkolny). Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Prace porządkowe w sali i w półkach indywidualnych. Rozchodzenie się dzieci.  | 
08.00 - 14.30 Realizacja podstawy programowej